elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Poniedziałek 24.02.2025

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Ziemi Dobrzyńskiej w Okalewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.spokalewo.pl.
 

  • Data publikacji strony internetowej: 1 października 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 1 października 2020 r.
     

Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie mają napisów dla osób niesłyszących i Głuchych.
  • Alternatywa w postaci tekstu (nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst).
  • Kontrast dla treści niebędących tekstem (nie wszystkie pliki graficzne posiadają kontrast).
  • Dokumenty mogą być zapisane w PDF lub w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji.
     

Treści nieobjęte przepisami
Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

 

Nadmierne koszty
Zapewnienie dostępności elementów wymienionych powyżej oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Pracujemy nad stopniowym usuwaniem barier.

 
Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 1 września 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11 lutego 2025 r.
  • Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejścia do głównych elementów strony za pomocą przycisku „TAB”.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jarosław Łasiński - mejlowo jaroslaw@spokalewo.pl lub telefonicznie 503691851.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

 

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszej placówki:

Osoba kontaktowa: Sylwester Ziomek
Adres placówki: Okalewo 62, 87-510 Skrwilno
E-mail: dyrektor@spokalewo.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Wejście do szkoły: do budynku prowadzą trzy wejścia. Wejście główne oraz dwa wejścia dodatkowe od strony parkingu dla nauczycieli. Do budynku prowadzi ciąg pieszy, po którym swobodnie można przejechać wózkiem inwalidzkim. Drzwi nie otwierają się automatycznie. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Parter budynku dostosowany jest dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak opcji wjazdu wózkiem na piętro. W budynku nie ma platformy przyschodowej. Osoby z niepełnosprawnościami mają możliwość zaparkowania swojego pojazdu na miejscu postojowym przed budynkiem (obok podjazdu dla wózków inwalidzkich). Dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych ułatwiającym przemieszczanie się po budynku jest brak progów w pomieszczeniach szkoły. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Istnieje możliwość umówienia spotkania z pracownikiem szkoły, który znajduje się na niedostępnych kondygnacjach. Toaleta na parterze budynku nie jest przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, natomiast toaleta dla osób z niepełno sprawnościami znajduje się przy sali gimnastycznej. W szkole nie ma pętli indukcyjnych.
 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa im. Ziemi Dobrzyńskiej w Okalewie
Odpowiadający za treść: Administrator
Wprowadził informację: Administrator
Edytował informację: Administrator
Lista załączników: Brak załączników
Data wytworzenia informacji: 12.01.2021
Data udostępnienia informacji: 12.01.2021
Data ostatniej aktualizacji: 11.02.2025
Liczba wyświetleń: 830
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
11.02.2025
12:28:22
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
11.02.2025
12:17:41
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
11.02.2025
12:16:13
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
11.02.2025
12:08:53
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
11.02.2025
12:08:45
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
11.02.2021
13:00:08
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
11.02.2021
08:27:09
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
28.01.2021
16:09:05
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
28.01.2021
16:07:57
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
28.01.2021
16:06:31
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
27.01.2021
11:07:08
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
27.01.2021
10:57:28
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
27.01.2021
10:57:14
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
13.01.2021
09:33:25
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
12.01.2021
16:37:25
edycja
Administrator
Deklaracja dostępności
12.01.2021
16:36:01
dodanie
Administrator
Deklaracja dostępności